duminică, 6 martie 2011

Review boxe active USB Canyon CNR-SP20

       Haideti sa vedem putin "ce stiu sa faca" aceste boxe active USB produse de Canyon.
In primul rand pot spune ca mi s-a parut interesant faptul ca nu au nevoie de clasica mufa jack ci doar de una USB. Acest model este foarte "colorat", fiind disponibil in 4 culori si anume: albastru, verde, portocaliu si roz.
Conform specificatiilor producatorului puterea maxima este de 2x3W iar dimensiunile lor sunt de 9.4cm/10.4cm/8.9cm. Pot sa spun ca sunt ok ca folosire pentru laptop si sunetul este mult mai clar in special redares frecventelor medii si inalte iar pastrate in ambalajul original sunt si foarte usor de transportat. Cu trei butoane, doua de volum si unul de mute. Lipseste mufa de iesire casti, dar asta nu este un minus major.

Boxele le gasiti la E-mag la pretul de 44.99 RON.

Imi place:
-sunet placut
-mici si portabile

Nu imi place:
-redare frecvente joase nu foarte clara
-lipsa mufa iesire casti

Poza oficiala a producatorului:


6 comentarii:

Salut.
Crezi ca le-as putea utiliza la o prezentare? Intr-o sala cat un living mare(4m/7m) cu vreo 30 de participanti in ea? Imi trebuie doar pentru 2 filmulete de prezentare de 5 min fiecare...
Merci.

Salut,
Daca nu ai nevoie de bas si "publicul" tau nu e foarte galagios, cred ca le-ai putea folosi. Frecvente medii si inalte produc din belsug :)
Bafta !

Buna, vroiam sa te intreb ca ce device sunt vazute in device manager? E ceva proprietar Canyon sau e generic usb sound? Ma intereseaza sa fie suportate in Linux.
Mersi :)

Ciao wooptoo :)
sunt văzute de sistem(Win 7 64 bit) ca și "2-USB Speaker", deci sunt șanse mari să ți le găseasca și sub Linux.
Sper să-ți funcționeze...
Cu plăcere,
Florin

Salut!

Florin este numele meu si am si eu o rugaminte la tine: poti sa-mi spui daca aceste boxe au zgomot de fond deranjant? Pentru ca eu am achizitionat unele A4-tech si a trebuit sa le returnez, pentru ca zgomotul de fond era destul de deranjant. Daca vizionam un film sau ascultam muzica, acel zgomot nu se simtea, dar in stand-bye, sa zicem, acel zgomot isi facea simtita prezenta.

Multumesc.

Salut Florine,
Zgomotul de fond este aproape insesizabil si calitatea sunetului este mult mai buna decat cea de pe laptop(ce-i drept nu am altec lansing-uri :))

Scuze de intarzaierea cu care ti-am raspuns
si bafta

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...