joi, 7 aprilie 2011

Samsung I5500 Galaxy 5 cel mai ieftin Android

Cred că am gasit cel mai ieftin telefon cu Android 2.1 de pe la noi.
Specificațiile sunt :

Producator: Samsung
Model: I5500 Galay 5
Procesor: 600Mhz
Memorie RAM: 256Mb
Sistem Operare: Android 2.1
Diagonala ecran: 2.8Inch
Rezolutie: 320x240
Prețul este de doar 539 Ron și îl găsiți la magazilul online PCFUN.RO 
Ecranul  capacitiv și procesorul la 600Mhz îl fac mai bun decât HTC Tattoo(subscriu și eu aici)
Dacă găsiți ceva mai ieftin vă rog să-mi dați și mie de știre :)

Update 11/04/2011
Telefonul e disponibil la prețul de 479 Ron la Evomag !

Poate vă place și:




HOME

7 comentarii:

E varza tellu asta. Galaxy Mini e cel mai ieftin telefon care mai si merge. Procesoru e Ok dar RAM-u =))))):):))))) Mai bag 2 mill si imi iau un GL optimus one (am deja unu si e mai tare dekat asta=))))))))))))))))))))))

am cumparat saptamannile trecute samsung galaxy young 836 mhz procesor , dar la fel ecran slabut doar 90 lire plus top up 10 lire pentru ca am platit cu cardul de la t mobile

am si eu un galaxy i5500 nu este varza deloc mai ales ca acum vine cu froyo

Credema, varul meu are telefonul asta, in calsa 2 colegi il au si este varza la cum se misca. Alte telefoane idn seria Galaxy (mai bune): Galaxy S, Galaxy S2, Galaxy Mini, Galaxy Gio, Galaxy R, Galaxy Y, Galaxy M, si Galaxy-urile PRo cu tastatura.

fratilor am si eu samsung galaxy europa si e bun tel
de abia lam luat
oricum sunt tel

am un samsung galaxy europa si ii bun tel
de aqbia l-am luat
ii doar un tel nu?

un telefon foarte bun mai ales ca acum vine cu imbunatatiri ( gingerbread) versiunea de la Cyanogenmod 7.2 compatibila pentru i5500 il face un telefon foarte bun rapott pret-calitate !!!!! mai interesati-va si voi innaite sa vorbiti ceva rau . procesorul e deblocat de la 600mhz la 768mhz , bateria tine si ea mult mai mult si am observat ca si viteza la wifi e mult mai mare decat la froyo . uitati-va si voi la acest tutorial : http://www.youtube.com/watch?v=3Z8AzbTKHjw http://androidgeek.ro/forum/tutorial-detaliat-instalare-cyanogenmod-galaxy-i5500-t134.html . chiar si eu am facut update si performanta procesorului e vizibila , vine preinstalat cu doua interfete care nu mananca din procesor sau rami si foarte multe setari , bara de sus cu wifi bluetoth si restu merge personalizata sa pui ce vrei tu (o poti pune chiar jos) si multe multe . daca sunteti asa destepti nu mai ziceti prostii , ca telefonu asta la banii care e in magazin face prea multe

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...