joi, 3 februarie 2011

Cel mai bun player multimedia pentru android

Orice mobil smartphone trebuie sa aiba si un player multimedia capabil…musai J
Am cautat recent pe Market un player bun, dar nu am gasit ceva care sa se
descurce cu foarte multe formate si in acelasi timp sa aiba si o interfata foarte buna.
Din aceasta cauza trebuie sa spun ca in “finala” au ajuns trei player-e si anume:

  1. QQPlayer este castigator ca formate video suportate(recunoaste si .avi);
-interfata este foarte simpla : inlcude doar controlul pozitiei in film, controlul sunetului,
nivelul bateriei si ora curenta. De asemenea putem seta factorul de scalare al filmului
si anume original sau marire pentru a “umple” ecranul;
         2. Meridian are o interfata placuta si din TAB-urile incluse se poate selecta in ordine:
         -playlist, Folder, Video, Music si Toolkit. Interesant este Tab-ul Music de unde se pot sorta toate mp3-urile dupa Artist, Album, Gen, Toate(All), Playlist si Writer.
    Foarte dragut e faptul ca are posibilitatea definirii de gesturi cu functiile aferente.
    Din pacate subtitrarile sunt disponibile doar cu versiunea PRO.

        3. mVideoPlayer – ultimul dar un cel din urma, are optiuni de filtrare, optiuni de cautare IMDB, subtitrate si poster pentru un film; de asemenea este interesanta optiunea de modificarea luminozitatii ecranului dar si sub TAB-ul Video Zoom optiuni de ajustare a filmului pe tot ecranul.O facilitate care un am gasit-o la celelalte player-e este posibilitatea de a seta de la marimea font-ului sau culoarea acestuia pana la optiunea de a relua un film prin simpla miscare a telefonului (bineinteles doar cele cu accelelrometru)
    Ca sa inchei cu o concluzie, personal as alege pentru functionalitate pur VIDEO, mVideoPlayer dar imi doresc ca un update viitor al acestuia sa includa codec-uri pentru format .avi ca la QQPlayer.
    Sper ca v-a placut articolul, aveti grija de voi si B-Happy J



    Poate vă place și:

    Versiuni Android și update-uri

    Review Samsung Galaxy S II

    Tableta HTC Flyer

    HOME

    5 comentarii:

    Salut!

    Ai testat si MoboPlayer? http://moboplayer.com/moboplayer_en.html

    Salutare și ție,
    Merci de sugestie, dar eu consideram mai mult partea de player video decât cea audio. Mobo este și el ok pe partea de audio...Oricum ceva similar cu ce ai recomandat tu ar fi "Tune Wiki".
    Poimâine voi posta un articol despre un alt player cu aproape 30000 de rating-uri: "Double Twist player"
    Multă bafta,
    Florin

    Eu recomand cu caldur BSplayer pt android. e foarte bun. citeste aproape tot. mai multe detali gasiti pe market.

    ms, am incerkt. foarte bun bsplayer.

    eu pana acum am folosit MX si am fost multumita, incercati si voi

    Trimiteți un comentariu

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...