luni, 7 martie 2011

Cel mai bun browser pentru Android

   Cred ca l-am gasit. Se numeste Dolphin Browser Mini si are cam tot ce ii trebuie ca sa isi faca treaba corect si usor. Am incercat Opera, browser-ul standard la HTC si ultima oara a fost Miren browser...Toate aveau cate ceva dar nici unul nu avea tot :) De exemplu lui Miren browser ii lipsea functia de Gesture pe care am gasit-o la  Dolphin. Pentru cine are "pinch to zoom" functia asta este nefolositoare, dar pentru ceilalti (subscriu) este super...
De asemenea mi s-a parut interesanta functia de "select text" direct din browser, nemaifiind necesara prezenta unui program extern, gen clipper, pentru managament-ul clipboard-ului.
Il recomand cu caldura!


Ce mi-a placut:
-mic, compact, ultrafunctional

Ce nu mi-a placut:
-lipsa posibilitatii de a seta marimea fonturilor

Aplicatia o gasiti pe Android Market aici.

Screenshot-uri oficiale:


Filmul youtube:


Poate va place și:




1 comentarii:

Dolphin Browser Mini, da ai dreptate, cel mai bun browser pt android.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...