joi, 3 februarie 2011

Cum sa configurez internetul pe mobil de la DIGI-Android

Cum sa configurez internetul pe mobl de la DIGI-Android
Salutare din nou,
Datorita faptului ca un amic m-a rugat sa-l ajut sa-si configureze
accesul la internetul mobil pe DIGI, m-am gandit ca informatia asta
va poate fi utila si voua. Sper sa va ajute…deci sa incepem cu inceputul
si sa vedem pasii care trebuiesc facuti dupa ce ati reusit sa va activati
acest serviciu de la DIGI. La mine a durat aproape o luna pana s-a intamplat,
dar poate intre timp au devenit si ei mai operativi…
1. intrati din ecranul HOME, apasand tasta MENU in SETTINGS;
Daca nu aveti butonul MENU intrati in aplicatiile instalate si dati click de acolo pe SETTINGS ;
2. intrati in Wireless controls(la HTC TATTOO) sau Wireless controls si/sau Mobile NEtworks
3. intrati in Mobile network settings;
4. setati Network Mode pe GSM/WCDMA auto ;
5. intrati in APN’s(acces point names=puncte de acces) si creati unul nou cu numele ‘internet’
6. dupa ce l-ati creat, intrati in setarile lui facand click pe APN-ul tocmai creat ;
7. definiti-i un nume si anume tot ‘internet’; MCC trebuie sa aiba valoarea 226; MNC trebuie
sa aiba valoarea 05 si Auhentication trebuie sa fie PAP.
8. Cand ati facut pasii de mai sus dati SAVE si setarile sunt facute. Mai ramane doar sa va
activati Mobile Network si GATA ! puteti sa va ‘dati pe net’ in voie si fara costuri suplimentare.
Sper ca v-a ajutat blog-ul meu si sper ca in curand sa fac si un filmulet care sa arate si mai clar
pasii de mai sus.
Ca sa va fie mai usor am pus si un filmulet pe Youtube




28 comentarii:

cum la mine tot nu merge, poate imi spui si mie te rog cum se numeste melodia de pe fundal :)

Cu multă placere,
piesa este din youtube video editor și se numește:
"Breath Machine" (Momentary Sound Action)
Dacă mai ai alte întrebări îți stau la dispoziție :)

Va salut! Am nevoie de un mic ajutor! Am incercat sa profit de oferta de la RCS-RDS, sa am internet mobil nelimitat pe HTC Desire, dar nu reusesc deloc sa-l fac sa se conecteze, desi incercat mai multe setari la APN:
Name: internet, APN - internet, MMC - 226, MNC 05, APN type - internet
sau Name - diginet.
Orice idee e binevenita. Multumesc anticipat

Salut nickro,
setatile pentru digi sunt simple:
-APN-ul trebuie sa aiba numele "internet"
Cand s-a activat optiunea de internet? intreb asta deoarece mie mi l-au activat la aprox. 30 zile dupa ce am semnat contractul...Incearca la altcineva cu un sim card digi care sigur e activat in telefonul tau...

salutare merg foarte bine aceste setari la tableta samsung galaxy tab p1000 ,APN-ul trebuie sa aiba numele "internet si gata merge foarte bine

salut!
am nevoie de ajutor.
am HTC HERO si am incercat sa fac setarile de care vb dar dupa ce trec toate setarile nu se salveaza APN-ul pe care doream sa-l creez..
nu inteleg...
am facuut si upgrade la firmware si tot degeaba...
multumesc pt orice sfat..
cei de la digi - din spania nu reusesc sa-mi seteze htc-ul si nu mai reusesc sa prind pe nimeni la 1200
bafta multa!
si un an nou plin de impliniri!

Salutare si ție...Din câte am înțeles ești în Spania?
Dacă da e foarte posibil ca asta sa fie cauza pentru care nu îți funcționează net-ul digi. O să încerc să aflu de la un amic ce lucrează la ei și te anunț.
Merci de urări și multă baftă și ție
Florin

Am primit un e-mail de la Alexandru, care îți recomanda următoarele setări pentru Digi în Spania:

Name : DIGI net mobil ES
APN : internet.digimobil.es
Authentication type : PAP
APN type : default

Să ne spui și nouă dacă ai reușit ceva :)
Baftă și merci Alex pentru informație

Buna cum fac sa folosesc un internet mobil de pe stick pe un aspire one 255 cu android pe el
si mai ales cum fac sa intru in market cu el. Deocamdata mi se spune ca nu e recunoscut de fletii de la Google.

Salut,
Din pacate nu am incercat configuratie similara cu a ta, dar poate te poate ajuta altcineva care iti va citi comentariul?
Mai stiu cazuri de tablete, nu netbook-uri care nu sunt recunoscute ca device-uri in Android Market. S-ar putea sa fie la fel in cazull tau, netbook-ul tau nefiind probabil dotat nativ cu Android.
Bafta !

Am si eu o problema cu telefonul Samsung Galaxy 5 (GT-I5500) . Pe telefonul DIGI imi apare iconita de 3g, am incercat sa fac setarile din video dar nu imi da nimic. Multumesc anticipat.

mersi fain pe samsung galaxy 2 merg f bn setarile

Multumesc mult am setat o tableta samsung galaxy tab p1000. Claudiu Rm Valcea

Multumesc si felicitari!

Salut, Am un Allview P4 si nu reusesc sa il fac, am facut APN-ul dar nu imi apare 3G sau H sau E. Ce sa ii fac. Multumesc.

SAMSUNG GALAXY TAB 2 P 3100 am incercat toate setariile de conectare la cartela digi si nimic , simplu la NAME scrii internet si la APN internet si atat am reusit dupa juma de zi de cautari

Buna! eu am un huawei g6800...meniul cu setari e cam diferit...asa ca nu stiu sa ii fac setarile pentru net de la digi...ma poate ajuta cineva va rog?

ex: in meniul de "network and connectivity" apare optiunea "data accounts"...cand intru acolo apar "Digi MMS" si "RDS-internet"...intru pe RDS-internet, account name(RDS), APN(internet), username si password(none), auth.type(normal)...si in advanced settings: connection type(http), use proxy(no), primary DNS, secondary DNS, IP adress si subnet mask (toate 0.0.0.0)...

ce e de facut aici ?? :(

buna va rog ajutatima si pe mine am un telefon sony ericcson xperia arc s si ma tot chinui sa ai ativez intrenetu si nu imi merge am facut toate satarile si degeba cine poate sa ma ajute sunt in spania

Salut si multumim pt ajutor ! Am un Samsung Tab2 7.o si merge super ok ... Explicatiile au fost de nota 10+

Am o tableta Odys Loox la care am incercat sa conectez modemul 3G de la RDS si nu merge. Am creat un Apn nou dar cand ii dau Save nu se intampla nimic. Aveti idee ce as putea face sa ma pot conecta la net?

Salut, am un alldro 2 speed duo si nu reusesc sa creez nici macar apn ul :| nu reusesc nici macar sa dau save. astept sugestii sau solutii :)

Buna, am un AN7CG2, si nu reusesc sa ma conectez la digi net cu cartela...ma poti ajuta?multumesc anticipat

Verificat pe P5100 (galaxy tab 2) merge.
Multumesc frumos !

Multumesc frumos. Setarile merg perfect pe Samsung Galaxy Tab 2 cu SIM-ul dintr-un stick de internet DIGI de la RDS.

cum putem afla cat trafic mai este available si cat a fost consumat ?

salut cum il configurez pe un samsung galaxy P3100 ?

M-am chinuit ceva, asta a mers pentru digi spania, merci mult

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...