vineri, 11 martie 2011

Tableta Huawei Ideos S7 cu Android

Probabil urmatorul tip de gadget aflat pe lista mea de cumparaturi...Pana acum tonul l-a dat Ipad-ul de la Apple, dar din cauza pretului foarteeee mare, personal nu ma vad platind peste 2000RON pe varianta cu 3G, chiar daca ar fi un Apple, esti obligat sa analizezi si modelele cu Android care din fericire pentru noi, utilizatorii, au preturi tot mai mici si devenind astfel niste gadget-uri foarte tentante. Nu mare mi-a fost surpriza sa gasesc la 1099ron, la magazinul Evomag, printre amalgamul de no-name tablets si un Huawei cu 3G. Mi-a placut cum arata, mi-a placut ca vine cu Android 2.1, conectare USB, conectare HDMI prin docking, are viteza buna in aplicatii-desi are un procesor Snapdragon subtactat la 768Mhz, ruleaza fluent continut HD(asta e ceva, nu?) si nu in ultimul rand difuzoarele stereo si design-ul reusit...

Ce imi place:
viteza in aplicatii,
design, 
calitate constructie
suport integrat pe spatele device-ului
difuzoare stereo

Ca nu imi place:
ecran rezistiv(desi e suficient de sensibil);
procesor sub 1Ghz

Poza oficiala Huawei Tablet S7:
Tableta o gasiti la promotie si o recomand, aici.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...