joi, 8 decembrie 2011

Garanțiile la achiziția online de pe site-urile .ro


Ați cumpărat ceva de pe un site românesc și ați avut probleme cu garanția și cu service-ul?
Eu am avut ceva emoții pentru că am avut probleme la display cu HTC-ul meu Tattoo, probleme care la început au aparut ca o pată de ulei undeva în centrul ecranului și în ultima fază s-au manifestat foarte nasol și anume se apasa ecranul singur undeva în colțul din dreapta-sus.

 


A fost prima dată când am trimis ceva la un service mai mic și sincer să fiu am avut ceva emoții mai ales când am aflat că firma de pe certificatul de garanție nu mai colabora cu magazinul online de unde am cumparat telefonul...ouch...
Dar, iată că astazi, după vreo 3 săptămâni de plimbare, a ajuns înapoi bine și nevătămat cu un display nou și după câteva ore de testare totul pare OK.
Haideți să reacționăm la nesimțirea și tupeul unor "patronași" de magazine online care sfidează clienții și orice regulă de bun simț și respect și cel puțin să-i facem cunoscuți pentru ca ceilalți să-i poată evita.

Vă aștept cu comentariile voastre și sper ca așa sa încercăm să ajutăm pe alții mai norocoși care să se poată feri de pseudo magazinele online care se consideră serioase, dar care de fapt urmăresc doar un profit rapid fără a le păsa mai departe de garanții, service-uri și respectul față de clientul plătitor !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...