duminică, 10 iulie 2011

Mobilism sau alternativa la Android Market

Cu toții la un moment dat, cred că am căutat o alternativă la Android Market și poate unii dintre voi chiar ați găsit-o sub numele Mobilism. La prima vedere, numele nu spune foarte multe, dar în realitate vom găsi foarte multe aplicații pentru Android și nu numai. Site-ul lor este de fapt un forum gen xda-developes, iar detalii despre aplicația Market gasiți aici, cu link-ul de download al fisier-ului apk, aici.
Personal pot să vă spun ca am instalat aplicația și mi se pare OK, cerând doar user si password pentru autentificare. Interfața aplicației e simplă cu 4 Tab-uri:

  • Categorii
  • Cautare
  • Platforme
  • Favorite


Ce mi-a plăcut
  • alternativă la Market-ul oficial unde puteți găsi și aplicații mai "liberale" :)
  • sortare pe categorii
Ce nu mi-a plăcut
  • prea multe reclame pe site-ul lor

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...