duminică, 17 aprilie 2011

Google Sky Map - cerul în palma ta

De când eram mai mic îmi doream să știu numele tuturor stelelor când mă uitam noaptea înspre cer. Păcat că atunci nu existau smartphone-uri cu Android și Google Sky Map instalat. Gândindu-mă la un lucru atât de simplu ca acesta îmi dau seama cât de mult au evoluat gadget-urile în ultimii să zicem 10 ani și harta cerului oferită de Google Sky Map e un exemplu foarte bun. Nu trebuie decât să ne activăm Gps-ul pentru ca aplicația să ne cunoască locația și astfel vom avea harta în timp real a cerului cu identificarea a peste 1000 de stele, a planetelor din sistemul nostru solar și a multor altor corpuri cerești.

Sfatul meu e să instalați măcar o dată aplicația și sigur veți avea o surpriză plăcută.
Google sky map va intra și în pagina mea  Top Apps.

Aplicația o găsiți pe Android Market, aici










Mi-a plăcut
  • poți folosi accelerometrul telefonului pentru o hartă a cerului în timp real
  • poți folosi filtre, de exemplu pentru planete, stele, constelații, etc.
  • poți folosi funcția de zoom
Nu mi-a plăcut
  • nu am gasit nimic

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...