duminică, 27 martie 2011

Shush sau cum sa nu uitam telefonul pe silent

O aplicație foarte utilă si ușor de folosit, care se numeste Shush Ringer Restorer. De cîte ori nu am fost la un film sau poate pur și simplu într-o sedința, am pus telefonul pe silențios si cand am ajuns acasă am văzut apeluri pierdute? Eu trebuie sa recunosc sincer ca am pațit-o de mai multe ori. Aplicația Shush face o chestie foarte simplă și anume comută din nou difuzorul telefonului din modul silențios la nivelul sonor dorit și într-un interval de timp pe care îl specificam noi.
Aplicatia o gasiti pe Android Market, aici.


O altă aplicație care va intra în lista TOP APPS

Poate va place și:


Cel mai bun player multimedia pentru android

Cel mai bun browser pentru android

HOME

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...