duminică, 24 aprilie 2011

Shazam

Iată una dintre cele mai descărcate aplicații de pe Android Market. Shazam-ul, pentru cei care n-au auzit încă de el, este o aplicație care în principal "ascultă" o melodie după care îți va da detalii despre cine o cântă, album, an de apariție etc. Am spus "în principal" pentru că, pe lângă identificarea unei melodii Shazam-ul îți oferă un istoric al tuturor tag-urilor tale pentru care ai opțiunea de cumpărare  a piesei, clip youtube, sharing Facebook și Twitter, e-mail sau sms dar și discografia sau review-ul albumulul. Tot Shazam ne oferă și un top muzical.
Aplicația o găsiți pe Android Market, aici și nu trebuie să lipsească nici unui pasionat de muzică.

Mi-a plăcut
  • ușor de folosit - Touch to Shazam
Nu mi-a plăcut
  • în varianta free ai doar 5 tag-uri lunare disponibile
Screenshots

2 comentarii:

Ai testat SoundHound? De multe ori mi s-a intamplat ca Shazam sa nu recunoasca melodii.

Merci de sugestie...
Mi se pare un pic mai rapid Soundhound-ul și de asemenea "se laudă" că recunoaște și cântece doar fredonate pe când Shazam nu. Voi face o prezentare cât de curând și pentru Soundhound.
Bafta

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...