vineri, 8 aprilie 2011

Motorola Defy - construit să reziste

Era momentul să apară și mobilul cu Android caruia să nu-i fie frică de șocuri, apă sau nisip. Iată-l pe Motorola DEFY. Trebuie să recunosc că de ceva vreme ma găndeam la HTC Desire care mi se părea mie ca are cel mai bun raport calitate/preț și în plus eram și obișnuit cu interfața HTC Sense de pe Tatto-ul din dotare. Dar când m-am uitat prima dată nu foarte încăntat la Defy, nu a durat foarte mult timp să-mi schimb părerea. Pur și simplu mi se pare un telefon foarte cool și macho. Design solid, rezistent la șocuri, apă, nisip sau orice alt chin ne mai trece prin cap, Defy-ul nu se dă batut. Pe langă construcția solida, m-a impresionat și ecranul construit cu tehnologia Gorilla Glass (folosită și la Galaxy S) care pe lângă claritate îmbunătățită este foarte foarte greu de zgâriat. Să vedem cu ce hardware "se laudă" Defy-ul

  • procesor A8-cortex la 800 Mhz
  • memorie sistem 512Mb și memorie ROM internă 2Gb
  • ecran de 3,7 inci capacitiv cu rezoluție de 480x854 pixeli și tehnologie Gorilla Glass
  • sistem de operare - Android 2,1
  • multi-touch și senzor de proximitate
  • viteză 3G la 7.2 Mbps și wireless b/g/n
  • conectivitate DLNA
  • cameră de 5Mp cu filmare VGA, geo-tagging și stabilizare de imagine
  • microfon pentru anularea zgomotului de fond în convorbiri
 Telefonul are varianta Motorola numita Motoblur UI, care este zic eu o implementare reușită comparativ cu Htc Sense sau Samsung TouchWiz și posibilități de personalizare ale widget-urilor, inclusiv resize.
Și în incheiere vreau să vă mai spun că mi-ar place Defy-ul ca și cadou de ziua mea, care întâmplator este chiar azi, dar nu mai spuneți la nimeni :)

Motorola Defy este la promoție la Evomag  la prețul de 1335 RON față de vechiul preț de 1486 RON

Update 17,Apr 2011, prețul la  Evomag este de doar 1272RON.

 

Ce îmi place:
  • design macho
  • ecran Gorilla Glass 
  • noise cancellation
  • dlna pentru transfer de date(multimedia) cu un alt dispozitiv compatibil LCD,  laptop, etc


Ce nu îmi place:
  • lipsă cameră secundară
  • lipsă filmare HD
  • unghi de vizuzlizare
Și ca să va conving de calitățile lui, va atașez doua clip-uri youtube care mie mi-au plăcut mai mult.





Poate vă place și:

Samsung Galaxy S

HTC Pyramid

Versiuni Android-istoricul și update-urile adăugate la versiunile Android




HOME

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...