joi, 17 martie 2011

Manager memorie - ES Task manager

Task manger-urile sunt aplicatii necesare pe orice telefon Android si ES Task manager este recomandarea mea din multitudinea de aplicatii similare gasite pe Android Market. Mie personal asta mi s-a parut cel mai OK...pur si simplu...
Aplicatia are doua TAB_uri principale:Aplicatii si Servicii...In cel de-al doilea este indicat sa inchideti aplicatii care ruleaza doar daca sunteti siguri ca stiti ce faceti, altfel riscati sa va "inghete" telefonul. O chestie foarte utila de definit din setari este "ignore list" care de exemplu daca definim player-ul audio aici, in momentul in care vom "kill" toate aplicatiile, aceasta va ramane functional, altfel si aceast se va inchide. De asemenea, este, , zic eu, utila posibilitatea de a ne defini ce anume va face widget-ul acestei aplicatii din cinci optiuni restabilite.

Ce imi place:
-usor de folosit
-usor de setat actiunile widget-ului

Ce nu  mi-a placut:
Lipsa adaugarii automate la ignore list pentru player-ele media

Aplicatia o gasiti pe Android Market, aici.
Screenshots:
Articole asemanatoare:
Aplicatii obligatorii pe orice Android

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...