joi, 3 februarie 2011

Cum sa joci jocuri Game Boy pe Android

Cum sa joci  jocuri Game Boy pe Android?

Cred că toţi am fost  fascinati de consolele  Game Boy atunci cand au aparut, dar nu toti dintre noi au
cumparat console Game Boy. Acum este momentul pentru a reveni la jucariile tineretilor J  folosindu-ne
de  smartphone-ul nostru.
Primul lucru de care aveţi nevoie pentru este sa descărcati de pe Android Market aplicaţia software numita: GameBoid, care este practic softul de emulare a consolei Gameboy.
Apoi, va trebui să creaţi pe  cardul telefonului două dosare, pe care, de exemplu le-am numit-jocuri de unde vei copia
toate arhivele cu jocuri, iar celălalt se numeşte gameboid, unde  pui fisierul bin.
Pentru aceasta am folosit o altă aplicaţie numită ASTRO, (de asemenea, disponibila pe Android Market),
dar puteţi folosi orice file manager sau vă puteţi conecta direct la PDA prin PC,folosind cablul USB si creand cele doua directoare.
 Ok, după ce aţi făcut toate acestea, se va deschide aplicaţia GameBoid, care va solicita locatia pentru un fişier bin
(Gba_bios.bin) – aceasta se va intampla doar pentru prima dată când deschideţi aplicaţia.
Ideea este ca emulatorul are neparata  nevoie de un emulator bios (bin), fişier pe care l-am gasit si eu si l-am upload-at la adresa de mai jos :
http://happycorner.webs.com/gba_bios.bin
Vi s-a parut greu? Oricum, aproape ati terminat J…Ceea ce mai aveti insa de facut este sa va descarcati arhivele cu jocuri preferate: de la Zelda, la Mario sau chiar Sonic
Inca putin si gata…J
Ca orice lucru in viata aveti cel putin doua option pentru a intra in posesia jocurilor:
-prima consta in descarcarea de pe Market a soft-ului ROM Gripper unde va alegeti tipul fisierelor cautate si anume GBA(GamaBoyAdvance) si treceti la cautarea propriu zisa;
-a doua consta in folosirea unui motor de cautare pentru “GBA rom games”; eu recomand insa prima varianta J
Înainte de a începe să joci nu uita să introduci in emulator setările cu tasta MENU care permit (cel puţin la HTC Tattoo-ul din dotare)  a face cateva setari foarte utile, inclusiv modul peisaj,  folosirea accelerometrului pentru direcţii, şi multe altele.
Eh, nu tot ce e frumos e si simplu, dar sper ca a meritat timpul pentru a citi acest post si ca veti descoperi aceste jocuri care oricum multe din ele sunt peste ce ofera piata de jocuri pe Android.
V-am pus mai jos cateva screenshot-uri facute de mine.
Distrati-va cu el si B-Happy J


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...